Slösurfing in the middle of the night

DATUM: 2011-11-21 / TID: 00:33:36
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Hejsan vänner!
Idag har bara varit en riktigt slödag. Blev utgång igår. Väldigt oplanerat och radiostyrt men kul var det. Jag och Viktoria tog oss nåt glas vin innan vi begav oss ner till Selins för att möta upp Malin och Emma, resten är historia ;)
Jag och Vickis. Bild från förra helgen, då var det firande för lillasyster som fyllt 20. (notera luggen som också är historia nu)
Vid 18 tiden var det dags för tjejkväll på lokstallet med testning och (eventuellt) handlande av skönhetsprodukter från Rosenserien. Vann en antirynk-kräm gjorde jag också, sen om jag ska ha den i förebyggande syfte eller om jag ger bort den får tiden utvisa.
Imorgon eftermiddag/kväll har jag utlovat mig själv att följa med Malin till stallet. Jag älskar djur och att bara få sitta där på läktaren och fundera i min egna lilla värld kan vara så skönt.
Nu ska jag fortsätta slösurfa, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback