Out with the old and in with the New

DATUM: 2011-10-03 / TID: 13:21:47
PUBLICERAT I: Dagens inköp / KOMMENTARER: (0)
Hej vänner!
Det finns en rätt bra anledning till att jag inte skrivit på ett tag. Förra söndagen tog jag med mig mamma och styrde mot Karlstad, lillebror var också med men honom släppte vi av i Deje eftersom han inte är lika imponerad av att gå på Ikea ;) Vi kom väl fram till Bergvik runt lunch nån gång så vi kände att det var lika bra att äta lunch innan vi gick in på Ikea så vi skulle vara på hugget väl inne på varuhuset. Efter många om och men (vegetarian som jag är) så hamnade vi på Max. Jag tänkte att nu får jag väl äta pommes igen, kanske några mozzarella sticks också. Så bara av en slump kikade jag runt på menyn och hittade en vegetarisk taco sallad. Förstå min lycka att hitta något i matväg som bådde var nyttigt och supergott! :)
Jag kan väl säga att shoppade loss ganska rejält i Karlstad. Men bara bra saker, nödvändiga ting. Hittade bland annat ett superfint lila laptopbord, den underbara maskroslampan, nya lyxiga sängkläder, överkast, hängare för dörren och ett laptopstöd så inte datorn blir överhettad.
Så den senaste veckan har gått åt till att rensa ur hela rummet. Ut med det gamla och in med det nya. Fick hjälp av Vickis att rensa ur garderoben och Malin hjälpte till att massakera den. Tur man har vänner som hjälper till. Mest glad var jag över att jag hade sällskap mesta delen av tiden :)
Det bästa med hela Ikea resan var att jag fick välja precis allt innehåll i vagnen helt själv och betala för allting själv. Vuxenpoäng till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback