Cupcakes & Strawberries

DATUM: 2011-09-15 / TID: 17:58:49
PUBLICERAT I: Kreativt - Smyckestillverkning / KOMMENTARER: (2)
Hej vänner!
Egentligen har jag inte så mycket att säga idag förutom att jag hämtat ut min nya dator så nu kan jag och Malin sitta och surfa ikapp, härligt!
Tänkte bara visa en bild på mina senaste ler-kreationer. (Lägg märke till de små jordgubbsbitarna som jag också gjort för hand) Måste ta en dag och vara kreativ snart känner jag. Har ett litet spännande projekt på G men mer om det en annan dag ;)
Vi hörs troligtvis senare!

Kommentarer
Postat av: Hanna

gud va fina :) är det här du har blandat flytande fimo med vanlig? har försökt göra glass men lyckas aldrig få till toppingen :P

2011-09-18 @ 13:57:10
URL: http://h-johansson.devote.se
Postat av: Anonym

Oj, snyggt! Hur har du gjort det där?

2011-12-13 @ 14:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback