Feeling great

DATUM: 2011-09-08 / TID: 23:05:58
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Hej vänner!

Nu var det ett tag sen jag skrev, jag har jobbat i sommar så bloggen har inte känts som någon stor prioritet :)

Jag har åter infunnit mig på det vackra Gotland. Igår tog jag med mig kusinerna till lekparken. Där fanns en krokig tall, ett perfekt klätterträd. Då fick jag känna mig som ett barn igen;)
Det är andra dagen nu och ikväll har jag fått låna min fina kusins dator så jag kan surfa lite :) Idag när jag skjutsat den yngsta tjejen till skolan var det så fint väder och jag hade inte mkt för mig så det fick bli en promenad, det drog lite i smilbanden när jag gick förbi ett vildväxande päronträd. Jag älskar naturen här nere, det är så vackert!


Den här lilla krabaten hade ställt sig mitt i vägen när vi var på väg hem från studsmattan :)


Senare tog vi en vända till affären, tjejerna cyklade och jag gick. Hittade kortspelet 'Löjliga familjen' som vi köpte med oss och gick hem och spelade, mysigt!

Imorgon kommer min fina vän Viktoria och hälsar på, då blir det fredagsmys!
Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt och njuta av att göra ingenting ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback