Happy halloween

DATUM: 2012-11-04 / TID: 17:01:05
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Phew, lite sliten idag! Mer dans än alkohol skulle jag vilja säga. Började kvällen med att cykla knappt en mil till Emelie och hennes vänner för lite förfestande. Väldigt lugnt för min del, skönt att bara vara bland människor. Strax efter 11 hoppade jag och Emelie på cyklarna och började trampa mot campus och Kårallen.
Blev rätt mycket dansande, men kanske en timme eller nåt innan stängning är det så mycket folk överallt så det knappt går att ta sig runt. Så jobbigt när det är så mycket folk som är 'lite för nära' en. Lite sådär klaustrofobiskt skulle man kunna säga. Vid halv 3 kände vi oss nöjda och drog till donken för lite nattamat innan det var dags att krypa ner under täcket. Helt okej kväll! 
Min sminkning för kvällen. Blev lite nojjig att det skulle bli förstört av cykelturen eftersom det regnade lite men det gick rätt bra ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback