Let it snow!

DATUM: 2012-10-25 / TID: 19:31:14
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Var inne i stan när jag fick se att det snöade ute. Det slutade dock efter två minuter innan de övergick i regn men jag hann se det i alla fall. Under kvällen har det snöat mer här 'ute på landet' där jag bor! :)
 
Tänk att man kan bli så glad för så lite, jag är överlycklig!! Har saknat snön sen den försvann i våras så jag passar på att gå ut, andas vinterluft och beundra den vackra snön! En lycka som inte går attt beskriva!
Tog bussen in till campus för att köpa biljetter till mig och Emelie inför torsdag nästa vecka då det är overalls-invigning och sedan fortsatte jag in till stan för att köra lite gemensamt-plugg med henne! Vi passade på att unna oss lite hämtmat då det faktiskt är csn-torsdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback