Tentaplugg och prestationsångest

DATUM: 2012-10-27 / TID: 23:44:23
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Ibland känner jag mig riktigt korkad.. Helst av allt skulle jag vilja dra täcket över huvudet och önska att jag hade lite mer tid på mig. Hade varit så otroligt skönt att fixa tentan på första försöket men börjar känna mer och mer att det blir nog omtenta för min del. Men okej, så länge som jag klarar det någon gång, så gör det väl inte så mycket? Poängen räknas ju i alla fall oavsett om man klarade tentan på första eller andra försöket.. Så ja, jag försöker acceptera att jag faktiskt kan få underkänt på första tentan och det kommer vara okej. Är alldeles för duktig på att hacka ner på mig själv och det gör ju ingen nytta! Så därför kommer jag ägna tiden jag har kvar till att försöka få in det jag behöver i huvudet och hoppas på det bästa! Önska mig lycka till, det kan behövas..
Något positivt är väl att vi får dra tillbaka klockan inatt så då får jag en hel extra timme till plugg imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback