It does not do to dwell on dreams and forget to live

DATUM: 2012-09-16 / TID: 19:04:46
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Hej vänner!
I fredags kom Mattias och hämtade mig så jag fick följa med hem till min lilla extra familj och träffa mina små tremänningar! Vi åt våfflor och hade fredagsmys, riktigt skönt var det att få komma iväg och se något annat än det här rummet och bara ta det lugnt! En sleepover blev det och igår tog vi lunch på Max och Mattias skjutsade mig så jag fick köpa en skrivare! :)
 
Fick hem mina hårkritor i fredags och fick lov att testa. Sara skulle iväg på neonkravall så hon ställde gärna upp som försökskanin innan jag gav mig på mitt eget hår! Blev supernöjd med resultatet!

Idag ville jag testa en ny look. Det blev rosa toppar, så läckert! :)
 
Har kikat på How I met your mother hela dagen och är helt fast, men nu måste jag ta och läsa lite inför tisdagen då vi ska ha läst kapitel ett i nya boken tills dess! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback