Never give up

DATUM: 2012-09-12 / TID: 23:58:00
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
I made it!!
Satte mig i biblioteket halv tio imorse och har suttit där hela dagen, förutom en liten lunchpaus såklart! 19.45 var tentan färdigskriven och inlämnad, lite sista minuten men jag fixade det i alla fall! Nu återstår bara väntan att se om man fått godkänt eller inte men det får vi inte veta förrän vecka 40. Man lär av sina misstag sägs det och i framtiden kommer jag försöka att inte skjuta upp uppgifter såhär sent. Gav mig själv ledigt i helgen och det var välbehövligt så det ångrar jag inte alls.
Första kursen avklarad och det är dags att ladda inför nästa som börjar redan imorgon med två föreläsningar.
 
Förresten lyckades jag snubbla in på Animalens blogg. Animalen är tydligen Djurens Rätt Linköpings butik och möteslokal. Det blir nog ett besök där inom en snar framtid, så spännande! :)
Passar på att lägga upp en bild som jag tog utanför dörren häromdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback