You fail to recognize that it matters not what someone is born, but what they grow to be

DATUM: 2012-09-28 / TID: 23:40:00
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Det här va ju superkul! På en vecka har jag fått beställningar på tre armband, en mössa och ett halsband!
 
Ett annat projekt: Halsduk! Dock har jag faktiskt kommit mer än dubbelt så långt som bilden visar.
 
Har börjat fixa lite med ovven också, blir nog bra! :)
 
Förövrigt fick jag ett väldigt efterlängtat samtal idag. Min barndomsvän Denise ringde mig och vi pratade hur länge som helst, underbart! Denna fina människa flyttade neråt i landet för några år sen och jag har bara kunnat hälsa på henne en gång. Men eftersom jag också flyttat neråt nu så bor jag faktiskt närmare henne än hem så nu kommer jag kunna hälsa på henne! :) Dessutom ska hon bli mamma, så roligt!
 
Annars kämpar jag på, mycket läsning nu! Men imorgon blir det fest! :)
Har fått veta på vilken skola jag ska ha min VFU också, kul! Min fältmentor verkade jättebra och hon berättade att hon hade en jättebra handledare åt mig. Ska ta kontakt med handledaren på måndag!
Letar lägenheter också, vill ha något eget. Eller i alla fall närmare stan! Var och kollade på en idag, det var många som sökt så inte så stor chans men dom skulle ringa om det blev aktuellt!
 
Nu är det dags att slå huvudet i kudden, har lite läsning att ta igen imorgon innan kvällens festligheter drar igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback