2013

DATUM: 2013-01-02 / TID: 01:27:40
PUBLICERAT I: Vardagligt / KOMMENTARER: (0)
Long time no see.
Har haft fullt upp med julstök och allt annat runtomkring. Julen flöt på rätt smärtfritt och det är jag riktigt lättad över. Fått träffa massa släkt och vänner, fick även lite kvalitetstid med mina fina kusiner på simhallen en dag.
Råkade titta lite för långt ner i glaset på juldagen, vilket ledde till att jag spenderade nyårsafton spiknykter för första gången på flera år.
 
Känner mig väldigt stolt över mig själv som tagit ett så stort beslut som att flytta 30 mil hemifrån och börja studera till lärare. Ett beslut som jag verkligen inte ångrar!
 
Ännu ett år har gått och jag kan inte annat än välkomna år 2013 med öppna armar.
I år tänker jag växa ännu mer, jobba på självkänslan och ta hand om mig själv.
Kanske är detta året då jag äntligen kan få känna mig vuxen? Ja,man kan ju alltid hoppas!
 
På fredag får vi våran lägenhet och det känns helt fantastiskt. Äntligen!
Kanske tar mig tid och lägger upp lite bilder från 2012 någon dag framöver, nu är det dags att krypa ner under täcket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback